Blog

 

VW gaat voor 2D

Op het autosalon van Frankfurt heeft Volkswagen zijn nieuwe elektrische auto ID.3 voorgesteld. Volkswagen maakte ook van de gelegenheid gebruik om zijn nieuwe toekomstgerichte logo & visuele identiteit uit te…


19-09-2019 - News
 

Helvetica, futureproof

Helvetica dateert al van 1957, maar blijft 1 van de favoriete typografieën ter wereld. Recent kreeg Helvetica een tweede leven: de nieuwe versie Helvetica Now werd specifiek ontwikkeld voor digitale…


12-09-2019 - Logo Design
 

Haïti country branding

Om het zomergevoel nog even vast te houden, focussen we op een sterk staaltje ‘country branding’: het nieuwe logo van Haïti. Het ‘merk’ Haïti was er exclusief op gericht om…


05-09-2019 - News
 

CustoCentrix: your retail accelerator

Freedelity is de praktische en intelligente klantenkaart die bescherming van uw persoonlijke gegevens garandeert en u tegelijkertijd bij meer dan 800 handelaars in België een hele resem voordelen biedt. Specifiek…


29-08-2019 - News
 

Nieuwe thuis voor Zembro

Zembro, het futuristische horloge met bijbehorende app, werd in 2015 gelanceerd als slimme oplossing voor hulpbehoevende mensen. Zembro is een mooi voorbeeld van een conceptmerk dat ingezet kan worden voor…


22-08-2019 - News
 

Lutosa wordt Belviva

Het diepvriesfrietenmerk Lutosa verdwijnt van de Belgische markt. Het Britse Nomad Foods – ook de eigenaar van Iglo – kocht Lutosa in 2016. In 2013 had concurrent McCain het merk…


08-08-2019 - News
 

Libra logo: copycat?

De stichter & CEO van de online bank Current beweert dat Facebook hun bedrijfslogo gekopieerd heeft om te gebruiken voor hun nieuwe digitale munt Libra en bijhorende cryptowallet Calibra. En…


12-07-2019 - News
 

Innocent Gazpacho

Een snapshot uit Arles, de fotografie hoofdstad van Europa. Mooi voorbeeld van een categorie-extensie: zelfde merk, complementaire productcategorie. Remarkable ziet een mooie toekomst voor Innocent Gazpacho. Heb je vragen over…


11-07-2019 - News
Lavagraphics