Blog

 

Laatste België – Holland?

‘Holland’ roept al langer dan vandaag het clichébeeld op van tulpen, molens, kaas en wiet. De Nederlandse overheid zou dit liever anders zien en hun land voortaan promoten als ‘The…


17-10-2019 - News
 

S.O.S. RSC Anderlecht

Deze week werd Frank Vercauteren aangesteld als de nieuwe hoofdcoach van RSC Anderlecht, om de club terug op het juiste spoor te krijgen. Naast een golf van enthousiasme op het…


10-10-2019 - News
 

Heinz: de nieuwe ketchup etiquette

Heinz heeft zijn etiket gedraaid om te tonen hoe je ketchup kan gieten zonder te morsen. Goed nieuws voor iedereen die geen ketchup kan eten zonder de bijhorende kledingvlekken: Heinz…


03-10-2019 - News
 

VW gaat voor 2D

Op het autosalon van Frankfurt heeft Volkswagen zijn nieuwe elektrische auto ID.3 voorgesteld. Volkswagen maakte ook van de gelegenheid gebruik om zijn nieuwe toekomstgerichte logo & visuele identiteit uit te…


19-09-2019 - News
 

Haïti country branding

Om het zomergevoel nog even vast te houden, focussen we op een sterk staaltje ‘country branding’: het nieuwe logo van Haïti. Het ‘merk’ Haïti was er exclusief op gericht om…


05-09-2019 - News
 

CustoCentrix: your retail accelerator

Freedelity is de praktische en intelligente klantenkaart die bescherming van uw persoonlijke gegevens garandeert en u tegelijkertijd bij meer dan 800 handelaars in België een hele resem voordelen biedt. Specifiek…


29-08-2019 - News
 

Nieuwe thuis voor Zembro

Zembro, het futuristische horloge met bijbehorende app, werd in 2015 gelanceerd als slimme oplossing voor hulpbehoevende mensen. Zembro is een mooi voorbeeld van een conceptmerk dat ingezet kan worden voor…


22-08-2019 - News
 

Lutosa wordt Belviva

Het diepvriesfrietenmerk Lutosa verdwijnt van de Belgische markt. Het Britse Nomad Foods – ook de eigenaar van Iglo – kocht Lutosa in 2016. In 2013 had concurrent McCain het merk…


08-08-2019 - News
Lavagraphics