VW gaat voor 2D

19-09-2019 - Gepost door: Remarkable team

Op het autosalon van Frankfurt heeft Volkswagen zijn nieuwe elektrische auto ID.3 voorgesteld. Volkswagen maakte ook van de gelegenheid gebruik om zijn nieuwe toekomstgerichte logo & visuele identiteit uit te rollen.

Het nieuwe logo – de gekende letters V en W in een 2D-uitvoering – gaat terug naar de essentie en moet moderner, duidelijker en eenvoudiger zijn, met het oog op digitale toepassingen.

Het nieuwe logo werd gerealiseerd "in een recordtijd van 9 maanden" en is het resultaat van een samenwerking tussen 19 interne teams en 17 externe agentschappen. Volgens Volkswagen worden er in totaal meer dan 70.000 logo’s vervangen in meer dan 10.000 verkoopkantoren wereldwijd.

Een vraag rond uw eigen rebranding? Thierry Cattoir, Branding Architect, is er een boek over aan het schrijven! Stel gerust uw vraag via thierryc@remarkable.be

 


Categorie: News

Ook vragen over merkverandering?

Contacteer ons vrijblijvend.

×
Lavagraphics