Federgon

Federatie van partners voor werk

Upedi gaat in 2002 op zoek naar een nieuwe naam. Deze federatie van partners voor werk groepeert alle partners actief in de optimalisatie van het Menselijk Kapitaal – Human Capital.

Upedi doet een beroep op Remarkable voor de organisatie van een BrandStorm. Hierin wordt duidelijk dat deze instelling een federatie is in hart en nieren, die een belangrijke bijdrage levert aan de optimalisatie van alles wat met ‘werk’ heeft te maken. Federgon – een samentrekking van ‘federatie’ en ‘ergon’, wat werk betekent in het Grieks – bleek de universele en eerder klassieke wensen van de klant perfect in te vullen.

Terug naar overzicht

Meer cases

Professional Partnership In 1997 kwam er een alliantie tussen de afdelingen voor…

Toegankelijke communicatie Assurnet ontwikkelde een solide en veilig communicatienetwerk tussen verzekeringsmaatschappijen en…

Heerlijke souvenirs In 1997 lanceerde GB een nieuw en specifiek huismerk. Hieronder…

Gezond samenwerkingsverband In 2010 stelde de VoorzorgsKas voor de Apotheker/Caisse de Prévoyance…

Neem contact op

Interesse om samen te werken? Neem contact op

Contacteer ons

Lavagraphics