Globify

Expect the expected

In 2012 lanceerde bpost International een transparante en kostgerichte oplossing voor internationale e-commerce verzendingen. Deze nieuwe dienst garandeert een volledige controle over de kosten, vooraleer men de bestelling bevestigt. Dit betekent het einde van onaangename verrassingen bij de uiteindelijke levering van de langverwachte bestelling.

Voor de naamcreatie deed bpost (International) een beroep op Remarkable, en dit zeker niet voor het eerst. Het nieuwe merk moest bovenal de transparantie en gebruiksvriendelijkheid van de nieuwe dienst weerspiegelen, bovenop natuurlijk de grenzeloze mogelijkheden. Het nieuwe merk moest ook vooral internetkopers en -handelaars gaan overtuigen om hun online transacties op te drijven.

Het naamvoorstel Globify werd weerhouden als beste match met de gestelde objectieven om de wereld van internationale transacties te veroveren, zonder verrassingen.

Terug naar overzicht

Meer cases

Nutritional solutions In 1994 kocht het management van het toenmalige BP Nutrition…

Professional Partnership In 1997 kwam er een alliantie tussen de afdelingen voor…

Gezond samenwerkingsverband In 2010 stelde de VoorzorgsKas voor de Apotheker/Caisse de Prévoyance…

Toegankelijke communicatie Assurnet ontwikkelde een solide en veilig communicatienetwerk tussen verzekeringsmaatschappijen en…

Neem contact op

Interesse om samen te werken? Neem contact op

Contacteer ons

Lavagraphics