Oligusto

Fijnere vleeswaren met olijfolie

Ter Beke Fresh Food Group vroeg aan Remarkable een sterke merknaam te creëren voor een nieuwe productcategorie: heerlijke kwaliteitsvleeswaren, verfijnd met olijfolie. Een gezond èn smakelijk antwoord op onze groeiende behoefte aan een verantwoorde voeding.

Ter Beke wilde een nieuw merk lanceren dat tegelijk associaties maakt met lekkernijen, smaakvol vlees en met het gezonde en zuiderse van olijfolie. Uit de reeks mogelijke merknamen kwam Oligusto als beste keuze. Deze merknaam heeft een warme klank dankzij de samentrekking van de zuiderse woorden ‘oli’ en ‘gusto’. Het is een open merknaam omwille van de begin- en eind-‘O’. En de ‘oli’-stam verwijst letterlijk naar olie en naar olijven.

Terug naar overzicht

Meer cases

Betrouwbaarheid voorop In 2001 fuseerden de dienstengroepen Boerenbond (BB) en het Verbond…

Nutritional solutions In 1994 kocht het management van het toenmalige BP Nutrition…

Aansluitend op de merkontwikkeling van het nieuwe DIY brand Handy Home, zorgde Remarkable…

Federatie van partners voor werk Upedi gaat in 2002 op zoek naar…

Neem contact op

Interesse om samen te werken? Neem contact op

Contacteer ons

Lavagraphics