Selligent

Intelligent selling software

Aramis Software ging in 1998 op zoek naar een nieuwe merknaam, die de internationale groei van deze software ontwikkelaar kracht kon bijzetten. Aramis ontwikkelt erg specifieke sales & marketing software voor grotere bedrijven. Het nieuwe commerciële merk zal worden uitgezet in Europa, de USA, Canada en Brazilië.

Aramis Software was op dat moment een begrip als leverancier aan alle belangrijke marketing en sales afdelingen, en deze opgebouwde brand equity moest worden vertaald naar het nieuwe merk.

Remarkable presenteerde een reeks namen, waaruit Selligent werd geselecteerd. Deze nieuwe naam integreert duidelijk de sleutelactiviteiten van het bedrijf, door een vlot klinkende combinatie van de noties ‘selling’ en ‘software generated intelligence’.

 

Terug naar overzicht

Meer cases

Gezond samenwerkingsverband In 2010 stelde de VoorzorgsKas voor de Apotheker/Caisse de Prévoyance…

Nutritional solutions In 1994 kocht het management van het toenmalige BP Nutrition…

Cruisair Capaciteit In 2000 deed Samsonite een beroep op Remarkable voor de…

Vitaliteit troef! In 1999 deed een nieuwe commerciële televisiezender zijn intrede op…

Neem contact op

Interesse om samen te werken? Neem contact op

Contacteer ons

Lavagraphics