Vitaya

Vitaliteit troef!

In 1999 deed een nieuwe commerciële televisiezender zijn intrede op de beeldbuis: Vitaya. Vitaya groeide snel uit tot een begrip in het tv-landschap en richt zich met infotainment-programma’s op een breed publiek. Het concept sluit perfect aan bij de trend om te kiezen voor meer levenskwaliteit en een bewustere levensstijl.

Vitaya drukt vooral levendigheid en levensvreugde uit, wat perfect overeenstemt met het aanbod van de programma's die de uiteenlopende facetten van het leven belichten. Vitaya is een elegante naam die erg aangenaam klinkt dankzij de open klanken. Naast de naamcreatie, verzorgde Remarkable ook de registratie van naam, logo en domeinnaam.

Terug naar overzicht

Meer cases

Heerlijke souvenirs In 1997 lanceerde GB een nieuw en specifiek huismerk. Hieronder…

Een golf van energie In 2002 lanceerde Coca-Cola een nieuw drankje voor…

Dexia wordt Belfius Eind 2011 kwam de holding Dexia in ernstige financiële…

AHEAD start YESS, een internationaal consultancybureau in human resources, stond voor Young…

Neem contact op

Interesse om samen te werken? Neem contact op

Contacteer ons

Lavagraphics